زراعت میں AI کا فائدہ اٹھانا: 3 وجوہات کیوں کہ AI آپ کی سیلز ٹیم کے لیے مثالی ٹول ہے۔
1. رسائی کو بڑھانا اور مارکیٹ شیئر میں اضافہ کرنا
اگر آپ کی سیلز ٹیم اپنے مارکیٹ شیئر کو بڑھانے کا کوئی طریقہ تلاش کر رہی ہے، تو AI زرعی مشیر ایک بہترین ٹول ہے۔ یہ کمپنیوں کو مارکیٹ میں نئے اختراعی حل متعارف کرانے کے قابل بناتا ہے اور برانڈز اور کمپنیوں کو توجہ حاصل کرنے اور نئے صارفین کو راغب کرنے میں مدد کرتا ہے۔
AI مشیر کو کسانوں کے ہاتھ میں لانا جو آپ کی موجودہ پہنچ کے اندر اور اس سے باہر ہیں آپ کی سیلز ٹیم کو فارموں کے ایک وسیع گروپ کے ساتھ باقاعدہ ٹچ پوائنٹس حاصل کرنے کے قابل بناتا ہے، نہ کہ صرف وہی جن پر وہ ذاتی طور پر جا سکتے ہیں۔
یعنی، یہ سیلز ٹیموں کو مارکیٹ کے تمام حصوں تک پہنچنے اور ان میں مشغول ہونے کی اجازت دیتا ہے، بشمول چھوٹے فارمز جن پر عام طور پر توجہ نہیں دی جاتی اور ان کی خدمت نہیں کی جاتی۔ AI مشیر کی اضافی مدد حاصل کرنا، سیلز ٹیموں کو اپنے مارکیٹ شیئر کو بڑھانے اور کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔
2. جدید سیلز جنریٹر ٹول
AI مشیر کسانوں کو ان کی اپنی زبان میں حقیقی وقت اور اعلیٰ معیار کے مشورے کے ساتھ ٹھوس قدر فراہم کرتا ہے۔ یہ کسانوں کے ساتھ واٹس ایپ، وائبر یا اسی طرح کی ایپس کے ذریعے بات چیت کرتا ہے۔ یہ استعمال کرنا آسان ہے، اور ہمیشہ دستیاب ہے جب کسانوں کو زراعت سے متعلق کسی علم یا مشورے کی ضرورت ہو۔
یہ اعلی معیار کے زرعی ڈیٹا، مارکیٹ ڈیٹا، اور ریگولیٹری ڈیٹا کے ساتھ اچھی طرح سے تربیت یافتہ ہے اور جو سب سے بہتر ہے، ہم اسے آپ کی مخصوص مصنوعات اور خدمات کے بارے میں تربیت دیتے ہیں۔ لہذا، جب ایک AI مشیر آپ کی پروڈکٹ خریدنے میں کسان کی دلچسپی کو تسلیم کرتا ہے تو اس میں سیلز ٹیم شامل ہوتی ہے یا آپ کے سیلز نمائندے کے ساتھ کسان کے لیے کال شیڈول کرتا ہے۔ یہ آرڈرنگ کے عمل کو خودکار کرتے ہوئے پرچیز آرڈر ورک فلو کے ذریعے کسانوں کو براہ راست نیویگیٹ کر سکتا ہے۔
3. کاشتکاروں کے ساتھ برانڈ کی وفاداری اور طویل مدتی تعلقات کو آگے بڑھانا
زراعت کی صنعت برانڈ کی وفاداری کے بارے میں ہے، یہ کسانوں کے ساتھ طویل مدتی تعلقات قائم کرنا اور اسے سالوں تک برقرار رکھنا ضروری ہے۔ AI مشیر آپ کی ٹیم کو روزانہ کی بنیاد پر ان تعلقات کو فروغ دینے کے قابل بناتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے صارفین کے ساتھ دو طرفہ مواصلت قائم کرنے اور ان کی باقاعدہ رائے حاصل کرنے کے قابل بناتا ہے۔ چیٹ میں جدید ٹولز جیسے سوالنامے یا پول آپ کو ان کے جذبات اور اطمینان کا تجزیہ کرنے کے قابل بناتے ہیں۔
AI مشیر کے ساتھ آپ ان کے حقیقی پارٹنر بن سکتے ہیں، یہ برانڈ کی وفاداری اور اطمینان کو برقرار رکھنے میں آپ کی سیلز ٹیم کے لیے "دائیں ہاتھ" کے طور پر کام کر سکتا ہے۔ پریمیم مشورے کے ساتھ صارفین کی مدد کرنا اور ان کی آنکھوں کے سامنے مستقل رہنا بطور قابل اعتماد مشیر آپ کے برانڈ کے ساتھ کسٹمر کی وفاداری کو بڑھاتا ہے۔